Utazási jog órán jött elő, hogy az utaszásszervezők szakmai szervezete összeállított egy etikai kódexet, amelyben olyan alapvető, tulajdonképpen evidenciának tűnő dolgokat is megfogalmaztak, hogy ha a leendő utas belép az üzletbe, csak vele lehet foglalkozni. Tehát, az ügyintéző nem telefonálhat, szendvicsezhet, kávézhat még gyorsan egyet – hogy az utas érezze, ő igazán fontos.
Aztán eszembe jutott, hogy pár héttel ezelőtt hogy felhúztam magam a hentesnél, amikor az egy szem kiszolgáló hölgy még az előttem álló vevővel foglalkozott, amikor csörgött az üzlet telefonja. Épp mért a kiszolgáló, de közben felvette a telefont, és három vagy négy, számomra roppant kínos percen át beszélt valakivel, aki hallhatóan éttermes, vagy valami nagyobb megrendelő lehetett, és az igényeit sorolta. A soron levő hölgy kiszolgálását tulajdonképpen addig felfüggesztette, mert egy kézzel nem tudta becsomagolni a kimért húst, én meg azon gondolkodtam, most kéne mennem innen, és többet nem visszajönni.
Csak ne lenne olyan kevés a jó hentes.
És igen, ennyit az evidenciákról.
______________________________________
Ha nem szeretnél lemaradni az újabb bejegyzésekről, iratkozz fel a hírlevelemre a jobb oldali sáv tetején található "Blogkövetés" ablakban.
Ó, és gyere a Facebookra is! Beszélgetni, lájkolni, nézegetni... Csatlakozhatsz hozzám az Instagramon is.
Ha tetszett, amit olvastál, oszd meg az alábbi gombok segítségével. Köszönöm:-)