Mai Móni

Paleo csokitorta

Hát, ez korszakalkotó. Ez a csokikrém felejthetetlen. És ha ezerszer megkóstolom, akkor sem jövök rá, hogy avokádóból van. Fontos, hogy puha avokádót használjunk, csak annak van jó íze. Az alábbi mennyiségek 26 centis tortaformához szükségesek. Hozzávalók az alaphoz: 20 dkg darált mandula (blansírozott a legjobb) 5 dkg kókuszzsír 2 ek víz   A csokikrémhez: 4… Tovább »

Diétás ebéd vagy vacsora: zöldséges sertésragu édesburgonyával

Az édesburgonya – lánykori nevén batáta – a diétázók, cukorbetegek barátja: glikémiás indexe alacsony, ezért testsúlycsökkentő célú étrendben is bátran alkalmazhatjuk. Felhasználása sokrétű, a burgonyához hasonló, bár, amint a neve is mutatja, ez édes, tehát a végeredmény más lesz, mint a krumpli esetében. Érdemes kísérletezni vele, bár tény, hogy nem olcsó: a minap 600 forint/kg… Tovább »

Desszert alacsony glikémiás indexszel: mákos zebratorta

Egy kedves olvasóm kérdezte tőlem, hogy hogyan működik egy nagycsaládban az, ha – esetemben  – az anya diétázni szeretne, külön főzök-e magamnak, vagy mindenki azt eszi, amit nekem is lehet? Nos, van, amikor megeszik, amit én, de van, amikor követelik a klasszikus ételeket. Nagyon jó ötletet adott Anna, a lightkonyha blog szerzője, aki küldött nekem… Tovább »

Nem bírod a kötöttséget? Fogyj alacsony glikémiás indexű ételekkel!

Nem  fizetett hirdetés ez, hanem alternatíva felkínálása azoknak, akik megállapították az utóbbi egy-két hónapban, hogy hú, aztakutyafáját, híztam. Kipróbáltam valamit, ami működik, és gondoltam, felhívom rá a figyelmeteket – hátha valaki éppen azon tűnődik, hogyan szabaduljon meg a rárakódott úszógumitól. Mitől fogynak a paleósok? Vagy a norbisok? Vagy a szénhidrátszegény diétások? Attól, hogy alacsony glikémiás… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!